مانتو مجلسی مشکی

مانتو مجلسی مشکی یکی از لباس های بسیار کاربردی برای تمام خانم هاست. برخی از آیتم ها حتما باید در کمد یک خانم وجود داشته باشند. مانتو مشکی نیز یکی از این آیتم های بسیار مهم می باشد. با وجود این مانتو، شما در هنگام دعوت به یک مراسم رسمی دغدغه ی پیدا کردن لباس و مانتوی مناسب را نخواهید داشت.

رنگ مشکی رنگی است که از آن می توانید در تمامی مناسبت ها استفاده نمایید. قطعا نمی توانید یک مانتوی مجلسی قرمز رنگ را در یک مراسم ختم بپوشید. مانتو مشکی در انواع مراسم های عروسی و عزا کاربرد دارد و شما می توانید از آن در هر مراسمی استفاده نمایید.

موضوع مهم دیگر در رابطه با رنگ این مانتو سازگاری آن با سایر رنگ ها می باشد. رنگ مشکی را می توان با رنگ های دیگر ست نمود و به راحتی پوشید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی را درباره ی خرید و انتخاب مانتو مجلسی مشکی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم. اولین کاری که همه ی خانم ها بعد از دعوت شدن به یک مهمانی انجام می دهند انتخاب لباس مناسب می باشد.

شناخت لباس و مانتوی مناسب برای مهمانی و کسب اطلاعات درباره ی آن می تواند کمک بزرگی برای داشتن استایل شیک باشد. بهتر است قبل از انتخاب لباس موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید تا یک انتخاب عالی را انجام دهید. مانتو مجلسی که رنگی مشکی دارد کمک زیادی را برای ساختن استایل می نماید.

بهترین انتخاب در ست کردن مانتو مجلسی مشکی

تفاوت مانتو مجلسی بلند با مانتوهای معمولی

مانتو مجلسی بلند و مشکی تفاوت های عمده ای با سایر مانتوهای معمولی دارد که به مهم ترین تفاوت آنها می پردازیم:

  1. اولین و مهم ترین تفاوت آن زیبا و شیک بودن آن می باشد. این نوع مانتو زیبایی استایل شما را چند برابر می نماید. مانتو بلند و مجلسی بسیار شیک و خاص به نظر می رسد. این در حالی است که مانتوهای معمولی این ویژگی را ندارند و استایل شما را خاص و منحصر به فرد نمی کنند.
  2. دومین تفاوت مانتو مجلسی بلند وجود اصالت در آن می باشد. برای ساختن یک استایل خانمانه و با اصالت توصیه می شود حتما از این نوع مانتو استفاده نمایید. این نوع اصالت در مانتوهای معمولی دیده نمی شود.
  3. برای مراسم های خاص و مهمانی ها نمی توانید از مانتوهای معمولی استفاده نمایید. ولی از مانتو مجلسی بلند و مشکی می توانید در هر مراسم و مهمانی استفاده کنید.
  4. به طور کلی تفاوت های موجود بین مانتو مجلسی بلند و مانتوهای معمولی بسیار زیاد و چشمگیر می باشد. البته توجه داشته باشید که بهتر است از این نوع مانتوها برای فعالیت های روزانه و عادی خود استفاده نکنید. مانتوهای معمولی مناسب پیاده روی و انجام کارهای روزانه می باشند. پوشیدن یک مانتوی مجلسی در مواقع عادی توصیه نمی شود.
  5. انتخاب شلوار، اکسسوری، کفش، کیف و روسری متناسب با مانتوی مجلسی از دیگر موارد مهم به حساب می آید. در صورتی که توازن و تعادل را در استایل خودتان رعایت نمایید، یک استایل شیک و خانمانه خواهید داشت. کسب اطلاعات بیشتر در این باره کمک زیادی را به شما خواهد کرد.

تفاوت مانتو مجلسی بلند با مانتوهای معمولی

تزیین مانتوهای مجلسی مشکی

از روش های مختلفی می توان برای تزیین مانتو مجلسی مشکی استفاده نمود. این مانتو تزیین شده استایل شما را بسیار شیک و خاص می نماید. روش های مختلفی برای تزیین مانتو وجود دارد که در اینجا به پنج مورد اشاره می کنیم.

1. مانتو مجلسی مشکی دانتل و گیپور

دانتل و گیپور از جمله آیتم های بسیار زیبا برای تزیین مانتوهای مجلسی می باشند. در واقع گیپور نوعی تور است که می توان آن را بر روی پارچه مانتو قرار داد. دوختن دانتل در نواحی مانند یقه، آستین و کمر پیشنهاد می شود. این نوع تزیین یکی از شیک ترین تزیینات برای لباس می باشد. گیپور می تواند به صورت گل یا پروانه بر روی مانتو دوخته شود.

2. مانتو مجلسی مشکی سنگ دوزی

استفاده از سنگ های تزیینی و زیبا از دیگر روش های بسیار کاربردی برای تزیین مانتو می باشد. استفاده از این سنگ ها می تواند ظرافت و زیبایی را برای مانتو و لباس به ارمغان آورد.

3. مانتو مجلسی مشکی مروارید دوزی شده

روش سوم برای تزیین مانتو مجلسی مشکی کار شده، استفاده از مروارید می باشد. مروارید یکی از زیبا ترین آیتم ها برای تزیین لباس می باشد.

همچنین بخوانید: با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟

4. مدل مانتو مجلسی تکه دوزی

از دیگر تزیینات کاربردی و شیک انجام تکه دوزی بر روی مانتو می باشد. تکه دوزی برجسته می تواند در نواحی مختلف مانتو انجام گردد.

5. مانتو مجلسی مشکی ملیله دوزی

پنجمین و آخرین روش برای تزیین مانتو انجام ملیله دوزی می باشد. ملیله دوزی یکی از روش های قدیمی و بسیار جذاب برای زیبا تر نمودن لباس محسوب می شود. هر یک از این روش ها می تواند تزیینی زیبا بر روی مانتو شما باشد. قطعا انتخاب نوع تزیین باید بر حسب سلیقه افراد انجام گردد.

تزیین مانتوهای مجلسی مشکی

اصول استفاده از مانتو مجلسی مشکی

رعایت نکات مهم در استفاده از مانتو مجلسی تاثیر بسیار زیادی در زیبایی تیپ و استایل شما خواهد داشت. توجه داشته باشید که تمامی آیتم های موجود در استایل شما باید هماهنگی متناسبی با یکدیگر داشته باشند. به طور مثال اگر مانتو مجلسی پوشیده اید بهتر است از شلوار جین بگ استفاده نکنید.

شلوارهای پارچه ای و اندامی می توانند هماهنگی بیشتری با مانتو مجلسی داشته باشند. البته در برخی از موارد می توان از شلوار جین مام یا تنگ نیز استفاده نمود.

بهتر است در مهمانی های رسمی از مانتو مجلسی استفاده نمایید. همان طور که در بالا اشاره شد پوشیدن این مانتو برای فعالیت های روزانه مناسب نمی باشد. اگر برای خرید از سوپر مارکت مانتو مجلسی می پوشید، یعنی اصول لازم را رعایت نمی کنید.

یکی از سوالات مهمی که خانم ها در هنگام پوشیدن مانتو مجلسی می پرسند این است که چه نوع بلوز یا پیراهنی باید زیر مانتو پوشیده شود. بهتر است بدانید که شومیز حریر و زیبا یکی از مناسب ترین انتخاب ها برای زیر مانتو می باشد. بهتر است از رنگ های روشن تری برای زیر مانتو استفاده نمایید.

البته استفاده از رنگ های مختلف و رنگارنگ اصلا توصیه نمی گردد. سعی کنید از پوشیدن تی شرت های اسپرت زیر مانتو مجلسی اجتناب نمایید. اکسسوری از دیگر موارد مهم برای داشتن یک استایل شیک می باشد. انواع گردنبند، دستبند، گوشواره و انگشترها می تواند سبب زیبا تر شدن تیپ شما شود.

معمولا از انواع گردنبند های بلند و طلایی برای ست کردن استفاده می شود. البته بهتر است تعادل را در استفاده از اکسسوری ها رعایت نمایید.

اصول استفاده از مانتو مجلسی مشکی

پارچه مانتو مجلسی مشکی

انتخاب پارچه مانتو مجلسی مشکی از دیگر موارد بسیار مهم می باشد. برای اینکه مانتوی شما جلوه و زیبایی بیشتری داشته باشد حتما باید از پارچه های با کیفیت دوخته شود.

1. مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ

یکی از پارچه های مناسب برای دوخت مانتو مجلسی کرپ می باشد. انتخاب مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ بستگی به نوع اندام شما دارد. به طور مثال اگر پایین تنه ی چاقی دارید می توانید از انواع مدل های گشاد استفاده نمایید. بهتر است قبل از خرید مدل مانتو مجلسی بلند مشکی کرپ خود را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که هر چقدر پارچه مانتوی شما با کیفیت تر باشد، استایل شیک تری خواهید داشت. بنابراین توصیه می شود حتما در هنگام خرید توجه زیادی به جنس پارچه داشته باشید.

همچنین بخوانید : شیک ترین مدل های مانتو مجلسی کار شده

2. مانتو مجلسی مشکی ژاکارد

پارچه ژاکارد از جمله پارچه های پرکاربردی است که برای تولید مانتوهای مجلسی از آن استفاده می شود. وجود تزیینات زیبا بر روی این پارچه می تواند جلوه ی خاصی را به استایل شما ببخشد.بهتر است از پارچه ژاکارد طرح دار استفاده نمایید. وجود طرح های زیبا بر روی مانتو مشکی مجلسی شما را تبدیل به یک خانم شیک می نماید.

3. مانتو مجلسی مشکی حریر

پارچه ی حریر از دیگر پارچه هایی است که برای دوختن لباس های خاص و مجلسی استفاده می شود. نرمی و کیفیت بالای حریر اندام شما را نیز زیبا تر می نماید. توجه داشته باشید که پارچه ی مورد نظر بهتر است بر اساس نوع اندام فرد انتخاب شود. در صورتی که اندام چاقی دارید بهتر است از انتخاب پارچه ی بسیار کلفت خودداری نمایید. همچنین پارچه های بدن نما نیز برای این افراد توصیه نمی شود.

مزون فاریون عبایا

شیک ترین و مجلسی ترین مدل های مانتو مجلسی مشکی را در مزون فاریون عبایا پیدا کنید این مزون وارد کننده مدل مانتو مجلسی کارشده و ساده از دبی می باشد که شما به راحتی می توانید وجه تمایز آن را با سایر مانتوهای دیگر تشخیص دهید.

دیدگاه ها غیرفعال است