مانتو مجلسی کار شده

مانتو مجلسی کار شده معمولا به عنوان یک پوشاک عام پسند شناخته شده است. اکثر خانم ها در مهمانی های بزرگ حوصله عوض کردن پوشش خود را ندارند. در نتیجه سراغ مانتوهای مجلسی می روند. این مانتو پرطرفدار به گونه ای طراحی شده که علاوه بر حجاب از زیبایی بالایی برخوردار می باشد.

همچنین استایل و تیپ خانم ها را فوق العاده جذاب می نماید. ولی آیا خرید مانتو مجلسی کار ساده ای است؟ زیرا یکی از کارهای روزمره خانم های جوان که وقت زیادی را به آن اختصاص می دهند خرید مانتو است. حال اگر پای مجالس رسمی همچون عروسی یا تولد اقوام درجه یک در میان باشد این کار از حساسیت بالایی برخوردار می شود.

پیروزی و راز موفقیت در هر کاری داشتن اطلاعات مورد نیاز در آن زمینه است. بنابراین خانمی که در زمینه انتخاب مانتوهای مجلسی کار شده تخصص لازم را نداشته باشد، خرید آن برای او کار دشواری خواهد بود. درنتیجه خانم ها با افزایش مهارت و کسب تجربه در این حوزه می توانند با خیالی آسوده مانتو مجلسی خود را خریداری نمایند.

داشتن یک مانتو کار شده در مجالس رسمی، اعتماد به نفس خانم ها را افزایش می دهد. همچنین در زندگی خود حس و حال خوبی تجربه می کنند. زیرا تا شما خود را قبول نداشته باشید نمی توانید این واقعیت را به دیگران نیز اثبات نماید. پس خودسازی را با خرید مانتو مجلسی آغاز نماید.

انتخاب مانتو مجلسی کار شده

مانتوهای مجلسی کار شده بایستی با توجه به رنگ پوست و اندام متقاضی انتخاب شوند. خانم هایی که قد کوتاه دارند از مانتوهای مجلسی بلند استفاده کنند. اما خانم هایی که دارای قد بلندی هستند بایستی از مدل مانتو مجلسی با قد تا زانوی خود استفاده نمایند.

درنتیجه هنگام انتخاب بلندی مانتو قد خود را در نظر بگیرید. زیرا قد شما با قد مانتو رابطه عکس دارد. یکی دیگر از معیارهای انتخاب مانتو مجلسی توجه به رنگ پوست است. خانم هایی با رنگ پوست تیره، رنگ هایی برای مانتو به کار ببرند که با پوست شان مغایرت داشته باشند.

همچنین خانم هایی با رنگ پوست روشن می توانند از رنگ های تضاد برای مانتو مجلسی استفاده نمایند. اما خانم هایی با رنگ پوست معمولی می توانند از همه رنگ ها بهره ببرند.

مدل های جدید مانتو کار شده

زمانی که یک خانم به مهمانی شیک و رسمی در رستوران دعوت می شود، پوشیدن لباس مجلسی برای چنین محیطی ایده خوبی نمی باشد.

مدل های جدید مانتو کار شده

از طرفی دیگر نمی تواند از مانتوهای همیشگی یا دانشجویی استفاده کند. بنابراین انتخاب مانتو مجلسی بهترین گزینه است. البته مانتوهای مجلسی، ظاهری لاکچری و شیک دارند که خانم ها بایستی هزینه بیشتری را برای خرید آنها پرداخت نمایند.

پس مدل های جدید مانتو طرح کار شده به شرح زیر می باشند:

  • مانتو مجلسی با گیپور
  • مانتو مجلسی مروارید دوز
  • مانتو مجلسی کتی
  • مانتو مجلسی مدل پیراهنی
  • مانتو مجلسی با بالاتنه کار شده
  • مانتو مجلسی تمام گیپور
  • مانتو مجلسی با آستین کلوش
  • مانتو مجلسی با آستین کار شده
  • مانتو مجلسی با پارچه طرحدار
  • مانتو مجلسی با آستین مروارید دوز
  • مانتو مجلسی با آستین گلدوزی شده
  • مانتو مجلسی پولک دوز شده

1. مانتو مجلسی کار شده با سنگ

کریستال و سنگ یکی دیگر از انواع ابزارهای تزئینی جهت تزئین مانتو های مجلسی چه کوتاه و چه بلند می باشد. بنابراین خانم ها می توانند از سنگ های نیمه قیمتی و یا تمام قیمتی برای اجرای مرحله سنگ دوزی مانتو استفاده کنند. سنگ های شیشه ای و کریستال ها براق و درخشان هستند.

در نتیجه از آن ها می توان به شکل تکی استفاده نمود تا جلوه کار بهتر و بیشتر نمایان شود. همچنین هنگام انتخاب رنگ سنگ ها باید به نوع و رنگ پارچه هم توجه کرد. زیرا هماهنگی سنگ ها با پارچه، طرح مانتو را متفاوت و بی نظیر نشان می دهد. البته تضاد در رنگ پارچه و سنگ ها یکی دیگر از ترندهای مانتو مجلسی است.

مانتو مجلسی کار شده با سنگ

2. مانتو مجلسی کار شده با پنل

در این نوع مانتوها، پارچه های پنل دار با طرح های بسیار شیک و متنوع در حاشیه مانتو به کار می برند. همین مسئله بر زیباتر شدن آن ها می افزاید. مانتوهای پنل دار در بازار پرطرفدار می باشند و بهترین گزینه برای مهمانی ها و مجالس به حساب می آیند.

همچنین با بهره گرفتن از مدل های بلند و آستین های کلوش و کارکرده می توان مانتو را فراتر از یک لباس مجلسی جلوه داد. البته علاوه بر حاشیه مانتو می توان پنل ها را در سر آستین ها نیز به کار برد. زیرا با این پارچه ها مانتوهای مجلسی شیک با تنوع بالا، طراحی و تولید می شوند.

مانتو مجلسی کار شده با پنل

3. مانتو مجلسی کار شده با ملیله

طراحان مانتو مجلسی، ملیله را با پولک، کریستال، سنگ، مروارید و منجوق ترکیب می نمایند. سپس این وسایل تزئینی را در بخش های مختلف مانتو همچون پایین تنه، بالا تنه و آستین به کار می برند.

ملیله به تنهایی کاربرد چندانی ندارد. درنتیجه با منجوق ترکیب شده و برای تزئین حاشیه مانتو استفاده می گردد. اگر روی مانتوی ملیله دوزی شده با پولک و مروارید کار شود، مسلما مجلسی تر و لاکچری تر به نظر می رسد.

4. مانتو مشکی مجلسی کار شده

یکی از انواع مانتوهای محبوب و پرطرفدار در بین خانم ها، مانتو مشکی مجلسی کار شده است. این مدل از مانتوها برای همه خانم ها با هر فرم اندامی مناسب می باشند. بنابراین خانم هایی که دوست دارند در مجالس و مهمانی ها، خوش اندام و خوش تیپ به نظر برسند.

مانتوهای مشکی مجلسی کار شده می پوشند. اکثر مانتوهای مجلسی گران قیمت و کارشده به رنگ مشکی می باشند. زیرا بیشتر خانم ها به انتخاب این رنگ تمایل زیادی دارند. همچنین به راحتی می توانند با انواع روسری و شال آن را ست کنند و در تمام مراسم ها بپوشند. ایجاد نقش و نگار یا سنگ و ملیله دوزی روی مانتوی مشکی نسبت به رنگ های دیگر بیشتر خود را به نمایش می گذارد.

همچنین بخوانید: بهترین انتخاب در ست کردن مانتو مجلسی مشکی

مانتو مشکی مجلسی کار شده

5. مدل مانتو مجلسی کار شده با دانتل

دانتل در واقع نمونه اصلاح یافته پارچه گیپور است. گیپور به دلیل نازک بودن پارچه به آستر نیاز دارد. ولی پارچه دانتل زمینه توری دارد که نیاز به آستر در پارچه را از بین می برد. حال زیباترین و جدیدترین پارچه ای که برای دوخت مانتوهای مجلسی به کار می رود همان دانتل می باشد. این پارچه به دلیل سبکی وزن و عدم نیاز به آستر از محبوبیت بالایی بین خانم ها برخوردار است.

مدل مانتو مجلسی کار شده با دانتل

چند دلیل جهت خرید مانتو مجلسی

ما به دلایل زیر به شما خرید مانتو مجلسی کار شده را توصیه می کنیم، برای این منظور به موارد زیر توجه کنید:

  1. مانتوهای معمولی برای پوشیدن در مجالس مناسب نیستند. اما از مانتوهای مجلسی به غیر از مجالس می توان در مکان های دیگری همچون حضور در رستوران و یا مهمانی های شبانه خانوادگی  استفاده کرد.
  2. لباس های مجلسی از قیمت بالایی برخوردار هستند و مجالس معمولا سالی یک الی دو بار برگزار می شوند. درنتیجه خرید مانتو مجلسی نسبت به لباس به صرفه تر می باشد. زیرا در هر مکانی می توان آن را پوشید.
  3. از لحاظ پوشش اسلامی، لباس های مجلسی نسبت به مانتوها از پوشانندگی کمتری برخوردار هستند. بنابراین اگر خانمی نمی خواهد در فیلم عروسی یا تولد با لباس نامناسب ظاهر شود، باید مانتو مجلسی بپوشد.
  4. کسانی که با بچه های کوچک سر و کله می زنند. قادر به حمل چند ست لباس به تالار نیستند. وقت لازم جهت تعویض لباس های خود را ندارند.بنابراین بهترین انتخاب مانتو مجلسی است. زیرا مانتو را در خانه پوشیده و راهی تالار یا مکان مورد نظر می شوند. همچنین تا برگشت به خانه به تعویض لباس نیاز ندارند.

خرید اینترنتی از مزون فاریون عبایا

خانم هایی که به دنبال مدل های به روز مانتو مجلسی هستند می توانند به سایت مانتو اماراتی مراجعه کنند. این سایت یکی از معتبرترین وب سایت های پیشرو در حوزه مانتو و دیگر لباس های عربی می باشد. مزون فاریون عبایا گروه عظیمی از به روزترین و شیک ترین مانتو مجلسی، مانتو عبایی و مانتو عربی وارداتی از امارات را ارائه می نماید. بنابراین خانم ها بدون تحمل گرمای بیرون می توانند از طریق وب سایت این مزون مانتوهای مجلسی کار شده خود را خریداری نمایند.

دیدگاه ها غیرفعال است