بنفش یکی از رنگ های ترند شده امسال است که انتخاب آن برای فصل بهار و تابستان بسیار پیشنهاد می شود؛ مخصوصا اگر به درستی ست شود. مطمئنا در ذهنتان می پرسید، ست کردن مانتو بنفش چگونه است؟ برای پوشیدن مانتو بنفش بهتر است از دیگر رنگ هایی که همخوانی خوبی با این رنگ دارد، استفاده کنید. در واقع ست کردن مانتو بنفش با شال یا روسری دومین موضوعی است که بعد از خریداری مانتو مطرح می شود و پوشیدن شال و روسری همرنگ آن ها شاید جالب بنظر نرسد.

یکی از رنگ های محبوب که مانتو بنفش به راحتی ست می شود، رنگ مشکی است. این رنگ هم می تواند برای شلوار انتخاب شود و هم برای مانتو. اما برای انتخاب هوشمندانه خوب است بدانید چه نوع و تناژ مانتو بنفش با چه رنگ هایی بهتر ست می شود.

رنگ بنفش نمادی از اعتماد بنفس بالا

رنگ بنفش به زیبایی گل های بنفشه طراحی شده است و از ترکیب رنگ های قرمز، آبی و سفید تشکیل می شود. در نگاه اول، رمز و رازهایی درون این رنگ نهفته و همیشه نمادی از سحر و جادو بوده است. خانم های علاقه مند به این رنگ همیشه در جستجو بهترین ها هستند و بسیار جذاب و درون گرا به نظر می رسند. پوشیدن مانتو بنفش نیز به عنوان انتخابی شیک و مجلسی قلم داد شده است و باعث اعتماد بنفس خانم ها خواهد شد. در واقع هر کسی برای تجربه استایل لاکچری و سلطنتی به سراغ این رنگ بیاید و نکات ست کردن مانتو بنفش با روسری یا شال را بداند پشیمان نخواهد شد.

رنگ بنفش نمادی از اعتماد بنفس بالا

ست کردن انواع مانتو بنفش

جدا از انتخاب رنگ بنفش، باید تصمیم بگیرید چه تیپ و جنس مانتویی قرار است خریداری کنید. برای ساخت استایل های دخترانه، ست مانتو بنفش پاستیلی با شال پیشنهاد می شود، اما برای تجربه استایل های خانمانه و مجلسی مانتو بنفش کتی همراه با روسری انتخاب جذاب و چشمگیری است. البته ست کردن مانتو بنفش به شال و روسری محدود نمی شود، باید برای تهیه کیف، کفش و اکسسوری نیز توجه ویژه داشته باشید. در ادامه با چند نمونه از محبوب ترین ترکیب ها برای پوشیدن مانتو بنفش آشنا می شوید:

همچنین بخوانید : چگونه اکسسوری را با لباس ست کنیم؟

1- ست مانتو بنفش با شال کرم

یکی از رنگ های جذاب در کنار بنفش، رنگ کرم است. رنگ کرم به دلیل خنثی بودن با رنگ های مختلفی ست می شود و همراه با مانتو بنفش جذابیت فوق العاده ای در تیپ و استایل روزانه خلق می کند.

اگر احساس می کنید رنگ کرم به چهره تان می آید همراه با مانتو بنفش آن را امتحان کنید و استایلی شیک و مینیمالیسی داشته باشید. ترکیب این دو رنگ شما را فردی آرام و درون گرا جلوه می شود و برای جذب دیگران یا رفتن به ملاقات یا قرار مهم بهترین انتخاب است.

2- ست مانتو بنفش بادمجانی با شال یاسی

بنفش در طیف های مختلفی وجود دارد. یکی از این طیف ها، رنگ یاسی است که در کنار رنگ بادمجانی غوغا به پا می کند. همیشه ترکیب ملایم ترین و شرورترین رنگ ها ایده جذابی بوده است که از این ایده می توانید برای ست کردن مانتو بنفش استفاده کنید. با پوشیدن شال یا روسری یاسی در کنار مانتو بنفش استایل زیبا و دلربایی را می سازید. اگر طرفدار تیپ های جوان و اسپرت هستید، حتما از این ترکیب برای یک بار استفاده و معجزه آن را احساس کنید.

3- ست مانتو بنفش پاستیلی با شال زرد

برای امتحان کردن مانتو بنفش در فصل تابستان از رنگ پاستیلی آن در کنار رنگ زرد غافل نشوید. رنگ زرد جز رنگ هایی است که کمتر کسی آن را به تن می کند و مناسب هر استایلی نخواهد بود. اما ست کردن مانتو بنفش با شال زرد جز انتخاب هایی است که امتحان کردنش در فصل تابستان می ارزد.

4- ست مانتو بنفش مجلسی با شال آبی

حال نوبت ست کردن مانتو بنفش با روسری یا شال آبی برای استایل زمستانی می رسد. ترکیب شال آبی طرح دار همراه با مانتو بنفش پر رنگ استایل شیک و مجلسی برای فصل زمستان می سازد و جذابیت چهره و شخصیت شما را دو چندان می کند. بهتر است شال یا روسری انتخاب کنید که از رنگ های آبی روشن، مشکی، سفید، زرد یا بنفش طراحی شده باشد. آبی آسمانی و سفید جز محبوب ترین رنگ های تابستانی هستند که در کنار بنفش بسیار خودنمایی می کنند.

جهت خرید لباس مجلسی کلیک نمایید.

5- ست مانتو بنفش با شال طوسی

رنگ طوسی جز رنگ های خنثی محبوب است که با بیشتر رنگ ها ترکیب می شود و هارمونی خوشایندی ایجاد می کند، اما ترکیب آن با بنفش بی نظیر است و بهترین پیشنهاد برای ساخت استایل شیک با مانتو بنفش است. اگر دوست دارید خاص بنظر رسید و در مهمانی همه شگفت زده شوند، حتما این ترکیب را تست کنید. حتی اضافه کردن رنگ سفید به استایل مانتو بنفش و شال طوسی جذابیت شما را دوچندان می کند.

6- ست مانتو بنفش با شال صورتی

مانتو بنفش کم رنگ یا پر رنگ فرقی نمی کند در کنار شال یا روسری صورتی بهترین تم رنگی را ایجاد می کند. به سر کردن روسری های صورتی طرح دار به رنگ بنفش و صورتی ترکیبی دوست داشتنی به استایل تان می بخشد و به عنوان یکی از ایده های پرطرفدار امسال شناخته شده است.

ست کردن مانتو بنفش با شلوار

با انتخاب شلوار باید به المان هایی که انتخاب کردید دقت کنید. اگر قرار است رنگ های شاد و مفرح را در کنار مانتو بنفش بپوشید، شلوار جین آبی پیشنهاد مناسبی است. اما تصمیم تان این است مانتو بنفش پررنگ را مشکی ست کنید، قطعا پوشیدن شلوار مشکی بهترین انتخاب است. البته انتخاب رنگ شلوار به این دو رنگ محدود نمی شود و شما می توانید باب سلیقه تان هر شلواری را امتحان کنید. برای مثال، شلوار و شومیز صورتی در کنار مانتو شیک و مجلسی بنفش هارمونی بی نظیری است.

ست کردن مانتو بنفش با شلوار

نکات طلایی برای ست مانتو و شال بنفش

  • رنگ بنفش رنگی است که بین طیف سرد و گرم قرار دارد و به عنوان رنگ متعادل شناخته می شود.
  • در صورت خرید مانتو بنفش تیره، برای خلق هارمونی زیبا به سراغ رنگ های روشن تر بروید. برای مثال، رنگ بنفش بادمجانی با رنگ زرد به خوبی استایل می شود.
  • رنگ های مکمل رنگ بنفش شامل زرد، نارنجی، آبی، قرمز و نخودی است.
  • از جذابیت های رنگ بنفش می توان به ست شدن آن با رنگ های خنثی مانند سفید، مشکی، طوسی و سرمه ای اشاره کرد.
  • اجرای ست مونوکرو برای رنگ بنفش نیز امکان پذیر است. می توانید از تناژ رنگ های مختلف آن برای خلق تیپ جذاب و وسوسه انگیز استفاده کنید.
  • برای ساخت استایل کژوال روزانه در روزهای سرد سال از رنگ رنگ های تیره همچون یشمی، قهوه ای و سرمه ای در کنار پالتو بنفش زیبا لذت ببرید.
  • بدترین تیپ برای استایل کردن مانتو بنفش پوشیدن این رنگ برای کل لباس ها است. هرگز سر تا پای خود را از بنفش تک رنگ استایل نکنید. این شیوه فوق العاده زننده است و بی سلیقه بودن فرد را نشان می دهد.

کلام آخر

ست کردن مانتو بنفش بسیار راحت است. با امتحان چند رنگ پیشنهادی به سادگی می توانید استایل زیبا و محبوب امسال را با این رنگ بسازید. این رنگ برای تمام استایل ها، از اسپرت گرفته تا مجلسی مناسب است . حق انتخاب های بسیاری را برای خرید شال یا روسری در اختیارتان می گذارد. بدون شک با مانتو رنگ بنفش خوشرنگ تان می توانید چند تیپ متفاوت را بزنید؛ گویی که انگار هر بار لباس جدیدی خریداری کرده اید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *