ست کردن مانتو سفید

ست کردن مانتو سفید در فصل های بهار و تابستان می تواند استایل های بسیار زیبایی را برای شما بسازد. چیزی که در سال های اخیر دیده می شود ترند شدن لباس های رنگ روشن است. رنگ هایی مثل رنگ سفید و کرمی بیش از رنگ های دیگر مورد استفاده ی افراد قرار می گیرند.

ممکن است این سوال در ذهن شما پدید آید که با یک مانتو سفید چطور می تواند استایل شیکی ساخت؟ در این مطلب قصد داریم اطلاعات کامل و دقیقی را درباره ی ست شدن مانتو سفید با سایر آیتم ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. اگر شما هم از افرادی هستید که به دنبال شیکی و زیبایی می باشید پیشنهاد می شود این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

با مانتو سفید چی بپوشم؟

خب این سوال یکی از متداول ترین سوال ها در بین خانم ها است. توجه داشته باشید که برای انتخاب رنگ مناسب برای ست کردن مانتو سفید باید به فصل و آب و هوا نیز توجه داشت. قبل از هر چیز بهتر است بدانید که مانتوی سفید را می توانید در هر فصلی از سال بپوشید.

اما انتخاب رنگ های دیگر در کنار این رنگ کمی متفاوت است و حتما باید متناسب با فصل انتخاب شود. بهار یکی از فصل هایی است که هوا در آن تقریبا معتدل می باشد. در این فصل از رنگ های صورتی، بنفش و قرمز در کنار سفید استفاده نمایید.

فصل تابستان یکی از فصل هایی است که رنگ سفید کاربرد بیشتری در آن دارد. اگر تمامی لباس های خود را سفید انتخاب نموده اید اصلا کار اشتباهی نکردید. انتخاب رنگ سفید و کرمی در تابستان به همراه مانتو سفید بسیار کاربردی می باشد.البته توجه داشته باشید که باید نحوه ست کردن با رنگ بنفش اطلاعات کافی داشته باشید

پاییز فصلی تقریبا سرد است و برای ست کردن بهتر است از رنگ های گرم تر استفاده نمایید. رنگ هایی مانند نارنجی، شتری و قهوه ای انتخاب مناسبی می باشند. در فصل زمستان که سرما و برف را به همراه دارد بهتر است از رنگ های گرم استفاده شود. البته ترکیب سیاه و سفید در زمستان بهتر از هر وقت دیگری به نظر می رسد.

با مانتو سفید چی بپوشم

1. ست کردن مانتو سفید با شال و روسری

انتخاب نوع و رنگ شال و روسری برای مانتو سفید از دیگر دغدغه های خانم ها می باشد. برای انتخاب شال و روسری باید به چند نکته توجه داشته باشید.

اولین و مهم ترین مورد رنگ شلوار و کیف و کفش شما می باشد. توجه داشته باشید که انتخاب رنگ باید با توجه به رنگ سایر آیتم ها انجام گردد. به طور مثال اگر یک شلوار جین آبی رنگ را انتخاب نموده اید بهتر است رنگ شال و روسری شما تناژ آبی آسمانی یا آبی تیره را داشته باشد.

ممکن است یک شلوار کرمی یا سفید را انتخاب کرده باشید. در این شرایط می توانید از رنگ های تیره تر مانند صورتی، بنفش و یا زرد استفاده نمایید. به طور کلی این قانون را در نظر داشته باشید که در استایل شما نباید بیش از سه رنگ استفاده شود.

وجود رنگ های متعدد و شلوغ سبب از بین رفتن شیکی در استایل می گردد. توجه به فصل در انتخاب رنگ شال نیز باید انجام گردد. اگر در فصل های سرد سال قرار دارید بهتر است از شال های گرم که دارای رنگ قهوه ای یا شتری هستند، استفاده نمایید.

ست کردن مانتو سفید با شال و روسری

2. شلوار مناسب با مانتو سفید

برای انتخاب شلوار باید چند نکته مهم را در نظر بگیرید. اولین و مهم ترین مورد مدل مانتو سفید می باشد. مدل شلوار باید متناسب با مدل مانتو انتخاب گردد. به طور مثال اگر یک مانتوی عبایی دارید نباید از یک شلوار بگ بسیار بلند استفاده نمایید.

شلوارهای جین مام استایل و اسکینی از بهترین انتخاب ها برای ست کردن مانتو سفید هستند. البته در صورتی که مانتوی شما مدل اسپرتی داشته باشد. در صورتی که از شلوارهای پارچه ای استفاده می نمایید بهتر است مدل مانتوی شما جلو بسته بوده و یا حالت رسمی داشته باشد.

رنگ شلوار نیز باید با توجه به سایر موارد انتخاب گردد. توصیه می شود هرگز از شلوار سیاه برای ست کردن این نوع مانتو استفاده نگردد. البته در مواردی که می توان از رنگ سیاه برای مانتو سفید استفاده نمود اما در صورتی که سایر آیتم ها مانند کیف و کفش یا روسری هماهنگی لازم و کافی را نداشته باشند، استایل شیکی ایجاد نمی شود.

شلوار سفید کرمی که پارچه خنکی دارد، یکی از بهترین انتخاب ها در فصل تابستان می باشد. پارچه های کتان و لینن یکی از بهترین پارچه ها برای این فصل می باشند. پس شلوار متناسب با مدل و رنگ مانتوی خود را انتخاب نمایید.

شلوار مناسب با مانتو سفید

3. کفش مناسب با مانتو سفید

کتانی سفید رنگ یکی از بهترین و کاربردی ترین مدل کفش برای ست کردن مانتو سفید می باشد. البته این در شرایطی است که مانتو و استایل شما حالت اسپرتی داشته باشد. در صورت وجود استایل رسمی بهتر است از انواع صندل ها و یا کفش های پاشنه بلند استفاده گردد.

رعایت تناسب و هماهنگی بین رنگ کفش و کل استایل باعث افزایش زیبایی استایل شما می گردد. توصیه می شود از کفشی استفاده نمایید که احساس راحتی در آن دارید. پوشیدن کفش های پاشنه بلند می تواند سبب آسیب به سلامتی شما شود.

4. کیف مناسب با مانتو سفید

انتخاب کیف برای مانتو سفید باید با توجه به مواردی انجام شود. اول هماهنگی رنگ کیف با شلوار و کفش و دوم اسپرت یا رسمی بودن استایل. مثلا اگر یک شلوار جین و کفش کتانی پوشیده اید می توانید از رنگ های آبی، سفید و یا کرمی برای کیف خود استفاده نمایید.

اگر یک مانتوی عبایی رسمی به تن دارید بهتر است از کیف های دستی زیبا و کوچک استفاده نمایید. اگر مانتوی اسپرت و راحتی را انتخاب کرده اید توصیه می شود از کیف های اسپرت و بزرگ استفاده کنید. توجه به هماهنگی آیتم ها موضوع بسیار مهمی می باشد.

کیف مناسب با مانتو سفید

روش ست کردن مانتو سفید جلو بسته

در حال حاضر اغلب مانتوهای موجود در بازار جلو باز هستند و شاید این سوال برای شما پیش آید که با مانتو سفید جلو بسته چطور باید ست کرد؟ اگر یک مانتوی سفید جلو بسته را انتخاب نموده اید تیشرت و یا بلوز شما دیده نمی شود.

در این شرایط می توانید انتخاب های راحت تری را انجام دهید. اگر مدل مانتوی شما حالت پیراهن دکمه دار را دارد بهتر است یک شلوار جین آبی انتخاب نمایید. یک روسری آبی آسمانی و یک جفت کتانی سفید رنگ استایل شما را به بهترین و راحت ترین استایل تبدیل می نماید.

در صورتی که مانتویی اندامی دارید بهتر است از شلوارهای اسکینی و چسبان انتخاب نمایید. این نوع استایل سبب کشیده تر دیده شدن اندام شما می گردد. به طور کلی برای مانتوهایی که حالت راحت و اسپرت را دارند از کفش های اسپرت استفاده نمایید.

در صورتی که مانتوی شما حالت رسمی تری دارد، می توانید از کالج ها و یا کفش های پاشنه بلند استفاده نمایید. اگر مانتوی جلو بسته می پوشید بهتر است از روسری و شال های بسیار بزرگ استفاده نکنید. زیرا در این شرایط شال بیشتر قسمت بالا تنه زیر شال می ماند.

روش ست کردن مانتو سفید جلو بسته

ست کردن مانتو سفید اور سایز

در سال های اخیر مانتوها و لباس های اور سایز ترند شده اند. این مانتوها تقریبا حالت عبایی دارند و جلو باز می باشند. ست کردن مانتو سفید در این شرایط نیازمند توجه به نکاتی می باشد. یکی از روش های متداول پوشیدن پیراهن زیر این نوع مانتوها می باشد.

در فصل تابستان با پوشیدن پیراهن و مانتو اور سایز می توانید راحتی و زیبایی را برای استایل خود به ارمغان آورید. برای کفش نیز می توانید از انواع صندل ها یا کفش اسپرت استفاده نمایید. برای رنگ پیراهن می توانید از رنگ های جیغ و شاد استفاده نمایید.

یکی از استایل های زیبا که می توانید با این نوع مانتوها درست کنید، پوشیدن شومیز و شلوار اندامی می باشد. شومیز و شلوار پارچه ای که حالت اندامی دارد می تواند یک انتخاب بسیار شیک برای ست شدن مانتو سفید باشد. در این حالت بهتر است از کفش های کالج و یا پاشنه دار استفاده نمایید.

این نوع استایل برای مهمانی ها مورد استفاده قرار می گیرد. البته با انتخاب یک جفت کالج راحت نیز می توانید از آن برای فعالیت های روزانه استفاده نمایید. به طور کلی مانتوهای اور سایز سفید استایل شیک و راحتی را برای شما می سازند.

ست کردن مانتو سفید اور سایز

نکات مهم در انتخاب مانتو سفید

یکی از نکات بسیار مهم در استفاده از مانتو سفید توجه به نوع اندام می باشد. توجه داشته باشید که انتخاب مانتوی متناسب با اندام موضوع بسیار مهمی است. اگر توجه کافی به این مورد نشود، ممکن است اندام شما چاق تر و یا لاغرتر به نظر برسد. پس در هنگام خرید به مدل مانتو توجه زیادی داشته باشید. مورد دیگر استفاده از اکسسوری به همراه مانتو سفید می باشد. انواع اکسسوری ها مانند گل سینه یا گردنبندهای بلند می تواند زیبایی شما را بیشتر نماید.

حتما به انتخاب و استفاده مناسب از اکسسوری ها توجه لازم را داشته باشید. استایل و سبک لباس پوشیدن یک خانم نشانگر شخصیت اوست، پس حتما موارد و نکات لازم را درباره ی شیک پوشی بیاموزید. لباس پوشیدن شما نشان دهنده ی قدرت زنانگی شماست.

در پایان مزون فاریون عبایا مفتخر است که با کیفیت ترین مانتوهای مجلسی را از کشور دبی وارد کرده و با بهترین قیمت آن را برای شما عزیزان ارائه دهد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 09023250305 – 02144044568 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است