با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم

با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟ تا استایلی جذاب تر داشته باشیم؟ خانم ها هنگام انتخاب نمودن مانتوی خود همیشه با چالش، به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ روبرو هستند. البته این موضوع هنگام ست نمودن کفش با مانتو، بسیار پر اهمیت تر است. ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید تا به شما بیاموزیم چگونه مناسب ترین کفش را برای مانتوی بلند خود، متناسب با اندامتان انتخاب نمایید.

اهمیت پوشیدن کفش مناسب مانتو بلند

امروزه تنوع در مانتوهای بلند بسیار زیاد است. این مانتوها را با انواع طرح ساده، کار شده، دکمه دار، جلو باز و… به بازار عرضه می کنند. شما با هر سلیقه ای می توانید یک مانتوی بلند، متناسب با فرم بدنتان و همچنین رنگ پوستتان ( برای داشتن استایل جذاب) انتخاب کنید.

اگر نتوانید کفش مناسب با مانتوی بلند خود ست نمایید، نقص بزرگی در استایل شما دیده خواهد شد. مانتوهای بلند جز مواردی هستند که می توان با هر نوع کفشی آنها را ست نمود. انتخاب یک کفش مناسب برای مانتو بلند، بستگی به موقعیت و مکانی دارد که قصد استفاده از آن را دارید.

کفشهای کتانی، اسپرت، کالج، پاشنه بلند، لژدار، تخت و بوت های بلند و کوتاه همگی مواردی هستند که می ‌توانید با مانتوی بلند خود ست نمایید. برای مثال اگر مانتوی بلند شما مجلسی است، می توانید آن را با یک پاشنه‌ بلند ست کنید. صندل ها و دمپایی ها گزینه‌های مناسبی برای ست نمودن با مانتوی بلند در فصل ‌های گرم سال هستند.

کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل مجلسی

اگر به مهمانی دعوت شده اید و می خواهید با مانتوی بلند خود کفش مناسبی را ست کنید، قطعا مناسب ترین گزینه کفش های پاشنه بلند است. این انتخاب راحت ترین گزینه انتخابی است که برای استایل های مجلسی و رسمی استفاده می شود. این استایل قدرت و ظرافت زنانگی شما را چندین برابر بیشتر می کند.

شما با این استایل پاهایی کشیده تر و در کل اندامی شکیل تر خواهید داشت. علاوه بر این هم باید گفت که هیچ مدل از کفشی به اندازه کفش های پاشنه بلند، برای استایل رسمی و مجلسی مناسب نیست.

کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل مجلسی

1. کفش پاشنه بلند با مانتو بلند

استفاده از کفشهای پاشنه بلند به همراه مانتو بلند، جزو آیتم های بسیار جذابی است که اکثر خانم های شیک پوش را با استایل های متفاوت همانند ( کژوال، رسمی و نیمه رسمی ) مورد توجه قرار می دهند. این پیشنهاد جزو موارد فوق العاده ای برای آن دسته از خانمهایی است که با چالش با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟ تا جذاب تر باشیم. اغلب خانم ها در کمد لباس خود حداقل یک جفت کفش پاشنه بلند دارند.

اگر می خواهیم برای پیاده روی و محل کار از کفش پاشنه دار استفاده کنید، پاشنه تخم مرغی و پاشنه های کوتاه گزینه های مناسبی هستند. کفش های پاشنه بلند جزو دومین آیتم برای این مدل استایل ها می باشند. کفش هایی که پاشنه بلند دارند در گذشته بیشتر برای موارد مهمانی و مراسم های خاص به کار برده می ‌شدند. امروزه استفاده از کفش پاشنه بلند از مناسب ترین انتخاب ها جهت ست کردن آن با مانتوی بلند است.

اگر از کارشناسان مد بپرسید که با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟ قطعاً کفش های پاشنه بلند جزو پیشنهادات آنها برای استایل کژوال خواهد بود. خانم ها در استایل کژوال می ‌توانند از موهایی که جلو بسته یا جلو باز هستند به همراه کفش های پاشنه بلند استفاده کنند. این استایل آنها را بسیار جذاب نمایش می دهد. آن دسته از خانم هایی که پلاس سایز هستند می ‌توانند از کفش های پاشنه بلندی با مانتوی بلند استفاده کنند. ترکیب کفش های پاشنه بلند همرنگ با مانتوی بلند افرادی را که دارای اضافه وزن هستند لاغرتر و کشیده تر به نظر خواهد آورد.

همچنین بخوانید: شیک ترین مدل های مانتو مجلسی کار شده

2. انواع صندل لژدار با مانتو بلند

ترکیب صندل های لژ دار به همراه مانتو بلند مجلسی، استایلی زیبا برای روزهای گرم سال است. در صورتی که رنگ اصلی صندل های لژدار شما با مانتوی بلند تان مکمل یکدیگر باشد، نشان دهنده دقت شما در انتخاب تان است. صندل های لژدار قد شما را بلند تر و کشیده تر به نظر خواهد آورد. استایل کژوال و بسیار جذاب را با این مدل از صندل ها خواهید داشت.

کفش مناسب مانتو بلند برای استایل بهاره و تابستانه

صندل های تابستانی که لژ دار هستند از انتخاب های بسیار مناسب جهت ست کفش با مانتو بلند است. این صندلی ها از گزینه های بسیار محبوب خانم های شیک پوش برای فصل‌های بهار و تابستان هستند. صندل های لژدار جزو گزینه هایی هستند که همیشه ترند می باشند و جزو انتخابهای ایده‌آل فصل هایی گرم سال به حساب خواهند آمد. مانتوهای بلند شامل سبک اسپرت و سبک رسمی و مجلسی می باشند.

قطعا با وجود استقبال زیاد از مانتوهای بلند از خود بپرسید که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ طرح هایی از قبیل مانتو های بلند جلو باز، خفاشی و حتی مانتو های بلند جلو بسته بسیار مورد استقبال قرار گرفته اند. کفش های مناسب این طرح مانتو ها صندل های لژدار یا صندل های بنددار پاشنه تخت می باشند. اگر این صندل های تخت یا پاشنه دار همراه با اکسسوری های جذابی مانند کیف یا شال به همراه یک مانتوی بلند، استایل تان را تکمیل خواهید نمود.

کفش مناسب مانتو بلند برای استایل بهاره و تابستانه

1. انواع صندل تخت با مانتو بلند

در این چند سال اخیر صندل هایی که پاشنه دار یا بدون پاشنه هستند، بسیار ترند بوده اند. شاید برای اکثر شما سوال پیش آمده باشد که این سبک از صندل ها جهت ست با مانتوی بلند جزو گزینه های مناسب هستند. صندل ها علاوه بر خنک نگه داشتن پاها استایل جذابی را به شما خواهند داد.

این سبک از کفش های تابستانه تنوع بسیار زیادی در مدل و رنگ دارند. این تنوع، دست شما را بسیار بازتر می ‌کند تا ست جذابی از صندل تخت با مانتو بلند را انتخاب نمایید. صندل های تخت بند دار همراه با شلوارهای گشاد و مانتوی بلند یک استایل شیک تابستانی را به وجود می ‌آورند. بندهای این صندل تا مچ یا ساق پا را پوشش خواهند داد.

2. کفش کالج با مانتو بلند

کفش های کالج در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارد. در صورتی که مایل به داشتن استایلی راحت هستید این کفش ها گزینه مناسبی برای پاسخ به با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟، است. کفش کالج به همراه مانتو بلند و کوتاه، بسیار جذاب است. این کفش ها علاوه بر راحتی قابلیت این را دارند که با هر استایلی همانند اداری، کژوال و…. پوشیده شوند. مزیت دیگر کفش های کالج این است که با هر جنس شلواری چین، پارچه ای، کتان و… به آسانی ست خواهند شد.

کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل پاییزه و زمستانه

اگر شما نیز جزو آن دسته از خانوم هایی هستید که می خواهید بدانید باید با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟در فصل پاییز و زمستان تا جذابتر به نظر آیید باید گفت بوت های ساق دار یا نیم بوت های پاشنه دار جزو بهترین گزینه ها هستند.

پوشیدن بوت های پاشنه بلند شما را کشیده تر و رسمی تر به نظر می آورد و برای استایل های رسمی و مجلسی زمستانه بسیار مناسب هستند. این ست کفش با مانتو بلند زمستانه یا پالتو زمستانه استایل شما را کامل می کند.

اگر این نوع کفش های پاشنه دار برای فصل های پاییز و زمستان در پایتان راحت نیست می ‌توانید از نیم بوت یا بوت های ساق دار که پاشنه تخت یا لژ دارند با مانتوهای بلند استفاده کنید. به دلیل بلند بودن مانتو یا پالتو شما توجه چندانی به شلوارتان نخواهد شد. بهتر است از شلوارهای اسکینی یا لوله تفنگی استفاده کنید تا زیر پوتین نتان پوشیده شوند.

کفش مناسب مانتوی بلند برای استایل پاییزه و زمستانه

1. بوت و نیم بوت با مانتو بلند

این نوع از کفش ها مخصوص استفاده در روزهای سرد زمستانی و پاییزی است. انتخاب بوت و نیم بوت گزینه مناسبی برای پاسخ به چالش با مانتو بلند خود چه کفشی بپوشیم؟ است. لازم به ذکر است که این بدان معنا نیست که استفاده از نیم بوت ها تنها محدود به روزهای بارانی بهار و زمستان می باشد.

کافی است هنگام ست کردن بوت ها و نیم بوت ها سعی کنید آیتم های هماهنگی را کنار یکدیگر قرار دهید تا استایل قابل قبولی بسازید. بلندی بوت ها متفاوت است. اگر جزو علاقه مندان به شلوارهای گشاد هستید جهت ست کردن با بارانی بلند و نیم بوت خود از این مدل شلوارهای گشاد استفاده نمایید.

2. انواع کتانی با مانتو بلند

در پاسخ به این سوال که به مانتو بلند چه کفشی میاد؟ باید گفت بسته به موقعیتی است که در آن قرار دارید. در صورتی که شما جزو افراد شاغل هستید یا استایل دانشجویی دارید، بهترین گزینه استفاده از کتانی اسپرت با مانتوی بلند است. کتانی های اسپرت علاوه بر راحتی پایتان هنگام فعالیت های روزمره استایل شما را با مانتو بلند بسیار جذاب تر به نظر خواهند آورد.

کتانی ها اولین گزینه استایل اسپرت به همراه مانتو بلند است که برای خانم ها محبوبیت زیادی دارد. می توان از شلوارهای کتانی، جین، ورزشی و اسلش به همراه کتانی و مانتوی بلند استفاده نمود.

مزون فاریون عبایا مفتخر است با ارائه انواع مدل مانتوهای مجلسی بلند از دبی پاسخگوی هرگونه سلیقه باشد برای حضور در مزون می توانید با شماره های 09023250305 – 02144044568 تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است