جدید ترین مدل مانتو عربی کویتی مجلسی

 مدل مانتو عربی کویتی مجلسی ، یکی از انواع مانتوهای عربی است که از محبوبیت زیادی در بین زنان مسلمان برخوردار است. این مانتوها معمولاً بلند و گشاد هستند و با پارچه‌های مرغوب و طرح‌دار دوخته می‌شوند. مانتو عربی کویتی در انواع مجلسی، اسپرت و روزانه موجود است و برای هر نوع مراسم و موقعیتی مناسب است.

 مدل مانتو عربی کویتی مجلسی

مانتو عربی کویتی در انواع طرح‌های ساده، طرح‌دار و گلدار موجود است. این طرح‌ها می‌توانند به صورت ساده یا با دست دوخته شوند. این مانتوها معمولاً تا مچ پا یا پایین‌تر دوخته می‌شوند و گشاد هستند تا آزادی عمل بیشتری را برای زنان فراهم کنند.

جهت اطلاع از قیمت و خرید مانتو عربی کلیک نمایید.

قیمت مانتو عربی کویتی مجلسی

شاید قیمت یکی از فاکتور های اصلی در انتخاب لباس برای شما باشد در این صورت دقت کنید. قیمت مانتو عربی کویتی مجلسی به عوامل مختلفی مانند جنس پارچه، نوع دوخت، طرح و رنگ مانتو بستگی دارد. به طور کلی، قیمت این مانتوها از حدود 500 هزار تومان شروع می‌شود.

 سایز و فرم بدن : اگر اندام لاغری دارید این مانتو یکی از بهترین انتخاب ها برای شما محسوب می شود و میتوانید با پوشیدن مانتو کویتی خود را چاق تر نشان دهید. دقت داشته باشید که لباس های بیرون باید به گونه ای باشند که نکات مثبت شما را پررنگ تر و نکات منفی شما را کمرنگ تر نشان دهند.

جنس پارچه : مهم ترین نکته در خرید مانتو کویتی جنس آن می باشد. شاید شما هم جز آن دسته کسانی هستید که علاقه مند به خرید اجناس مرغوب باشید در این صورت دقت کنید. مانتو عربی کویتی مخصوص مجالس است معمولا از پارچه های نفیسی مانند حریر دوخته می شود.

قد مانتو : مانتو کویتی معمولا به صورت بلند دوخته می شود لذا پوشیدن این لباس برای افرادی که قد کوتاه هستند با کفش پاشنه بلند توصیه می شود.

طرح مانتو :مانتو عربی کویتی معمولا دارای طرح های مختلفی هستند که این طرح ها به ویژه با تزییناتی خاص به بازار عرضه می شود. اغلب عباهای اماراتی از نوعی هستند که با پولک، منجوق و سنگ و گلدوزی…. تزیین شده اند.

نحوه ست کردن مانتو عربی کویتی

مدل مانتو عربی کویتی مجلسی را می‌توان با انواع شلوار، دامن و ساپورت ست کرد. برای ست کردن این مانتوها با شلوار، می‌توان از شلوارهای پارچه‌ای، جین یا کتان استفاده کرد. برای ست کردن مانتو عربی کویتی با دامن، می‌توان از دامن‌های بلند، کوتاه استفاده کرد. برای ست کردن مانتو عربی کویتی با ساپورت، می‌توان از ساپورت‌های ساده یا طرح‌دار استفاده کرد.

شاید شما هم جز آن دسته کسانی باشید که علاقه مند به خرید اینترنتی مانتو هستید، در این صورت با مانتو اماراتی مانند نگینی در مجالس خواهید درخشید. مزون فاریون عبایا یکی از بزرگترین تولیدکننده های مانتو های بلندو مجلسی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *