مانتو خلیجی حریر

مانتو خلیجی نوعی مانتویی است که بین بانوان عرب و همچنین جنوب کشور مورد استفاده است. بهترین مدل عبای خلیجی جدید در  اغلب قد بلندی دارند و در رنگ های مختلف و همچنین طرح های مختلف دوخته می شوند. مانتوی عربی معمولا به صورت مانتوهای بلند دوخته می شود، این مانتو ها تا نوک پا را در بر می گیرند و برای مناسبت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

بهترین مدل عبای خلیجی جدید برای خانم ها

مانتوهای خلیجی حریر یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مانتو در بین خانم‌های مسلمان هستند. این مانتوها به دلیل گشاد و راحت بودن و همچنین داشتن استایلی شیک و باکلاس مورد علاقه هستند. مانتو خلیجی جدید را می‌توان به صورت روزمره یا رسمی پوشید. آنها همچنین یک انتخاب عالی برای مهمانی ها و رویدادهای خاص هستند.

مانتوهای بلند خلیجی حریر به دلیل زیبایی، راحتی و تنوع بالا، به یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌های خانم‌ها تبدیل شده‌اند. این مانتوها نه تنها برای استفاده روزمره مناسب هستند، ‌بلکه می‌توان از آن‌ها در مهمانی‌های مختلط و مجلسی نیز استفاده کرد.

مانتو عبایی خلیجی برای افراد سخت پسند و شیک پوشی که علاقه مند به استفاده از لباس هایی خاص و شیک هستند کاملا مناسب است و به همین دلیل نیز باید در انتخاب آن ها نهایت دقت را به کار ببرید.

جهت اطلاع از قیمت و خرید مانتو عبایی کلیک نمایید.

نکاتی مهم در انتخاب مدل مانتو خلیجی حریر

این مانتوها با تنوع بی‌نظیر در طرح، رنگ و مدل، به انتخابی جذاب برای خانم‌هایی با سلیقه‌های مختلف تبدیل شده‌اند. مانتوهای خلیجی در مدل‌های مختلفی مانند جلوباز، عبایی، کیمونو و … موجود هستند. هر کدام از این مدل‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند و برای موقعیت‌های مختلفی مناسب هستند.

قد خود را در نظر بگیرید:

اگر قد بلندی دارید، مانتوهای بلند با قد تا مچ پا برای شما مناسب‌تر هستند. اگر قد کوتاهی دارید، مانتوهای بلند تا روی ساق پا انتخاب بهتری برای شما هستند.

به فرم اندام خود توجه کنید:

اگر اندام متناسبی دارید، می‌توانید از هر مدل مانتویی که دوست دارید استفاده کنید. اگر اندام سیبی شکل دارید، مانتوهای با یقه هفت و آستین‌های بلند انتخاب بهتری برای شما هستند. اگر اندام گلابی شکل دارید، مانتوهای با دامن کلوش و چین‌دار انتخاب بهتری برای شما هستند.

به رنگ پوست خود توجه کنید:

اگر پوست روشنی دارید، مانتوهای با رنگ‌های روشن و شاد برای شما مناسب‌تر هستند. اگر پوست تیره‌ای دارید، مانتوهای با رنگ‌های تیره و گرم برای شما مناسب‌تر هستند.

  • بهتر است که اگر به دنبال لباس هایی ساده و خاص هستید آن مدلی را انتخاب کنید که از لحاظ تزئینات و دست دوز بودن زیورآلات کمتری داشته باشد. این سنگ ها و زیورآلات اغلب باعث می شوند که وزن لباس سنگین تر شود و این امر به نوبه خود باعث می شود که سنگینی لباس برای شما آزار دهنده باشد.
  • در انتخاب مدل مانتو کار شده باید دقت کنید. این مانتو ها اگر از جنس های سبکی مثل حریر دوخته شده باشند، کارشدگی روی آنها تنها باعث می شود که لباس زودتر پاره شود و پارچه ی نازک آن آسیب ببیند.

امروزه با توجه به نوع پوشش بانوان در ایران ، انواع مدل مانتو های مختلف توسط تولیدکنندگان مختلف عرضه می شود که اغلب این مانتو ها با پارچه های مرغوب و اصیل تولید ایران دوخته می شوند.

نوع دیگری از این مانتو با پارچه حریر دوخته می شود مانتو عبایی حریر است. همانطور که گفته شد مانتوی خلیجی است. مانتو عربی یا خلیجی مانتویی است که قد آن بلند است اما طرح های متفاوتی دارد. از آنجا که قد این مانتو در اغلب موارد بلند است تنها می توان با مدل دادن به آستین ها پایین مانتو آن را طرح داد.

شاید شما هم جز آن دسته از بانوان شیک پوشی باشید که علاقه مند به استفاده از لباس های متنوع هستند و همچنین دوست دارید که در هر مجلسی شیک و زیبا و خاص به نظر بیایید.

پیشنهاد ما به شما این است که مانتو عبایی خلیجی را یک بار امتحان کنید. زیبایی و وقار این مانتو ها و به ویژه مانتو خلیجی حریر که جز کارهای جدید این گروه به شمار می آیند باعث می شوند تا شما بتوانید به آسانی و در هر مکانی این پوشش را برای خود انتخاب کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *