راهنمای خرید لباس شب مجلسی

مدل های لباس مجلسی پوشیده و چه باز انواع مختلفی داره که با توجه به هر سلیقه میتوان آن را انتخاب کرد. شاید شما هم حداقل یک بار در زندگی خود مجبور به پوشیدن لباس مجلسی شده باشید. لباس مجلسی به ویژه لباس شب مجلسی جز آن دسته لباس هاییست که خرید آن باید با دقت انجام شود.

بهتر است که لباس مجلسی خود را با دقت بسیار زیادی انتخاب کنید چرا که شب بخصوص مهمانی مجللی که می خواهید لباس خود را بپوشید بدون شک تکرار نخواهد شد پس لباسی را انتخاب کنید که در عین سادگی زیبایی چشمگیر داشته باشد.در انتخاب لباس شب مجلسی نکات مختلفی را باید رعایت کنید.

لباس شب مجلسی مدرن یا سنتی؟

برخی از خانمها علاقه مند به خرید لباس هایی هستند که جنبه سنتی و کلاسیک دارد. این در حالیست که برخی دیگر ممکن است علاقه مند به خرید آخرین لباس های مد روز باشند.در این میان ویژگی های بسیار زیادی هست که از قلم می افتند و به آنها توجهی نمی شود.

شاید لباس شب مجلسی تفاوت چندانی بین مدرن و سنتی بودن لباس انتخابی شما وجود نداشته باشد. دقت کنید که موارد بسیار مهم تری هست که باید به آن ها فکر کنید. نکاتی که در برخورد با آنها می توانید بهترین لباس شب مجلسی را انتخاب کنید و در صورت نادیده گرفتن آن ها به طور حتم ظاهر خوشایندی نخواهید داشت.

نکاتی که در مد و فشن باید به آن دقت کنید این است که لباس های خود و به ویژه لباس های مجلسی که چشمگیر تر هستند را با توجه به اندام، سن ، جایگاه اجتماعی خود انتخاب کنید. شاید هر یک از این نکات به تنهایی در ذهن شما قابل تمسخر باشند اما تنها زمانی اهمیت آن ها را در خواهید یافت که لباسی را انتخاب کنید که شان و منزلت شما را حفظ نکند.

اگر لباس انتخابی شما تمام این مواردی که ذکر می شود را در برگیرد نگران نباشید. سنتی یا کلاسیک بود نیازی نیست که به دلیل مدرن بودن دنیای امروز از آن چشم پوشی کنید.

1. قد لباس

نکته ی جالب توجه در انتخاب لباس مجلسی قد لباس است. لباس های مجلسی اغلب بلند هستند اما لباس مجلسی کوتاه نیز طرفداران خاص خود را دارد.

افراد کوتاه قد باید لباس هایی را انتخاب کنند که نسبتا بلند نباشند چرا که آن ها را کوتاه تر نشان می دهند. این افراد بهتر است که از مدل های امپراطوری استفاده کنند. این مدل لباس ها معمولا از زیر سینه گشاد می شوند و در نتیجه باعث متعادل نشان دادن قد خواهند شد.

خانم های بلند قد اما انتخاب های بیشتری دارند و می توانند بین رنج متفاوتی از لباس ها برای خود لباس شب مجلسی انتخاب کنند. اما دقت داشته باشید که برای اینگونه افراد نیز انتخاب لباس های یک تکه به دلیل اینکه آن ها را بلند تر نشان می دهد توصیه نمی شود.

2. فرم بدن

نکته خیلی مهم در انتخاب لباس شب مجلسی که باید به آن دقت کنید فرم بدن شماست.اگر بدن درشتی دارید بهتر است که از رنگ های تیره استفاده کنید، این رنگ ها معمولا شما را لاغر تر از آنچه که واقعا هستید نشان می دهند.لبای هایی انتخاب کنید که ویژگی های مثبت بدن شما را به نمایش بگذارد تا زیبایی های شما را دو چندان کند.

بهتر است لباسی را انتخاب کنید که نقاط قوت شما تمرکز دارد. اگر حس میکنید که بالا تنه ی زیبایی دارید لباس یقه گرد را به جای یقه بسته انتخاب کنید. اگر پاهای زیبایی دارید بهتر است که لباس خود را کوتاه تر انتخاب کنید.

یکی از اشتباهات رایج در انتخاب لباس شب مجلسی این است که اغلب لباسی را انتخاب می کنند که بسیار پر زرق و برق و کار شده باشد. دقت داشته باشید که شما با انتخاب یک لباس ساده و زیبا هم  می توانید چشمگیر و جذاب باشید و نیازی به یک لباس بسیار درخشان و پرزرق و برق نیست.

3. رنگ لباس

بعد از فرم بدن مهم ترین نکته در انتخاب لباس شب مجلسی رنگ آن باشد. همیشه سعی داشته باشید که به جز مد روز، سایز و فرم، رنگ لباس را نیز در نظر داشته باشید چرا که این رنگ باید در هارمونی با پوست شما باشد. ممکن است که رنگ سال قرمز باشد اما دقت داشته باشید که این رنگ برای شما جذاب و زیبا خواهد بود یا خیر.

در اینجا به بررسی رنگ لباس متناسب با پوست های مختلف می پردازیم:

پوست های روشن : اگر پوست شما بیش از حد روشن است،بهتر است که از لباس های تیره رنگ استفاده کنید.این طیف رنگ چهره شما را شاداب تر نشان خواهد داد چرا که رنگ های روشن صورت شما را ملیح و بی روح خواهد کرد.

پوست های گندمی و تناژ زرد : اگر شما پوست زردی دارید بهتر است که از رنگ های روشن استفاده کنید. بدین ترتیب رنگ پوست شما زیباتر و متعادل تر دیده خواهد شد.

پوست سبزه : پوست سبزه در تضاد با پوست سفید است در نتیجه به جای استفاده از لباس های تیره بهتر است که از لباس های روشن استفاده کنید.

پوست برنزه : این افراد به جز رنگ های تیره می توانند از رنگ های روشن و یا رنگ های نئونی استفاده کنند. چرا که این رنگ ها اغلب پوست شما را تیره تر نشان می دهند.

ست کردن لباس مجلسی با کفش

در انتخاب لباس شب مجلسی که باید به آن دقت کنید کفشی ست که میخواهید با لباس خود ست کنید. بهتر است که برای این انتخاب به قد لباس خود پیش از هرچیز دقت داشته باشید.اگر قد کوتاهی دارید و می خواهید از لباس بلند استفاده کنید بهتر است که کفش پاشنه بلند انتخاب کنید، در غیر اینصورت می توانید کفشی تخت و یا با پاشنه ای کوتاه تر را برای خود انتخاب کنید.

معرفی مزون فاریون عبایا (مانتو اماراتی )

گروه تولیدی مانتو اماراتی تولید کننده انواع لباس های مجلسی در طرح ها و رنگ های مختلف است. آنچه برای گروه ما حائز اهمیت است پوشش مناسب همراه با جنس مرغوب و بهترین پارچه هاست. این گروه علاوه بر فروش لباس شب مجلسی ، انواع لباس مجلسی عربی و مانتو عربی را نیز به فروش می رساند و شما می توانید با خرید از مانتو اماراتی خریدی لذت بخش و آسان را تجربه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *