خرید چادر عربی

اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستین که به زیبایی و پوشش خود اهمیت میدهید و در حین تمیزی و با حجابی خواهان چادر های مدرن و جدیدی هستین چادر عربی بهترین انتخاب شماست.این مدل چادر در واقع نوعی از چادر است که با مدل چادر ایرانی ساده تفاوت های اندکی دارد و البته به دلیل این تفاوت ها نیز مورد استقبال قرار گرفته اند.

چادر عربی و دیگر چادر های ایرانی انواع و اقسام مختلفی دارد که این امر باعث شده که شما در انتخاب خود با مشکل رو به رو شوید.اما همچنین به شما این امکان را می دهد که حجاب را آن طور که می خواهید انتخاب کنید و در عین پوشش ، جذابیت ظاهری خود را نیز به خوبی حفظ کنید.

مزون فاریون عبایا تولید کننده انواع چادر عربی شیک است که با قیمت مناسب و همچنین با کیفیت بسیار عالی به علاقه مندان عرضه می شوند.

مانتو عربی جدید

معرفی انواع مدل چادر عربی و ایرانی

چادرهای ایرانی که امروزه بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و انواع مختلفی دارند که از رایج ترین و پراستفاده ترین آنها می توان به چادر ملی اشاره کرد.

چادر عربی مجلسی در واقع می تواند تزییناتی نظیر منجوق و پولک را نیز داشته باشد که این تزیینات به صورت دستی دوخته خواهند شد و صد البته که به ارزش آن خواهند افزود.

  • چادر دانشجویی
  • چادر کمری
  • چادر شال دار
  • چادر اماراتی
  • چادر لبنانی
  • چادر حجازی
  • چادر عبایی

بهترین چادر عربی

1- چادر اماراتی

این چادر همانطور که از نامش پیداست یکی از انواع چادر های عربی است.تفاوت این چادر با دیگر انواع چادر های عربی این است که این چادر اندامی تر دوخته می شود و بنا به سلایق مختلف با زیپ و یا دکمه بسته می شود.

2- چادر لبنانی

این چادر یکی دیگر از انواع چادرهای عربی است که اگر شما دستان خود را باز کنید بدون شک شما را یاد مانتوهای کلوش خواهد انداخت. این چادر ها آستین ندارند بلکه جایی برای بیرون آوردن دست روی آنها تعبیه شده است.

چادر عربی دانشجویی

3- چادر عبایی

این مدل چادر یکی از اصیل ترین انواع چادر تلقی می شود که در میان اعراب معروف به عباست و البته کاملا هم شبیه مانتو عبایی نیست. در این چادر پارچه ی بسیار زیادی به کار می رود و به همین دلیل عریض می شود.

4- چادر دانشجویی

چادر دانشجویی شاید یکی از نزدیکترین موارد به چادر ساده ایرانی باشد.تنها تفاوت این چادر با چادرهای عربی و چادر ساده ایرانی این است که شکاف هایی برای بیرون آوردن دست ها تعبیه شده است و آن را شبیه مانتو عربی نموده است و شما می توانید به راحتی دو دست خود را برای به دست گرفتن کیف و یا سایر وسایل بیرون بیاورید.

6- چادر شال دار

شاید یکی از زیباترین دوخت های چادر مربوط به چادر شال دار باشد.  این چادر معمولا توسط زیپ بسته می شود.

چادر عربی کمر دار

5- چادرهای کمری

شاید یکی از قدیمی ترین انواع چادر ها در ایران چادر کمری باشد که از دوران قاجار مورد استفاده قرار میگرفته است. این چادر ها از پشت شبیه به یک پیراهن به نظر میرسند اما از جلو دو تکه می شوند.سنگینی وزن چادر در این نوع از سایرین کمتر است چرا که با استفاده از یک کمربند می توان آن را محکم کرد.

انتخاب پارچه برای چادر

یکی از نکات دیگر انتخاب چادر جنس پارچه است. شما باید جنسی را انتخاب کنید که برای فصل مورد نظر شما مناسب باشد.پارچه و جنس شاید مهم ترین نکته در انتخاب چادر باشد پس به دقت آن را بررسی کنید و سپس انتخاب کنید.از خریدن پارچه های سنگین و با جنس ضخیم در تابستان خودداری کنید.

در واقع مقوله انتخاب چادر مبحثی است که دقت بسیار زیادی را می طلبد چرا که شما باید ویژگی های بسیاری را در انتخاب آن دخیل بدانید. در اینجا به بررسی عواملی خواهیم پرداخت که در انتخاب چادر عربی و ایرانی به شما کمک خواهد کرد.

2 Comments

  • سلام روزتون به خیر
    شما چادر عربی ساده هم دارید؟ببخشید ی سوال دیگه ام داشتم شما مدل مانتو عبایی ایرانی دارید که بشه جایگزین چادر کرد میخوام کاملا بلند و پوشیده باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *