ست کردن انواع شلوار با مانتو

شیک پوش بودن شاید در ظاهر کار دشواری به نظر برسد، اما در حقیقت اینطور نیست. کافی است اصول ست کردن را بلد باشید؛ آن وقت خیلی زود تبدیل به یک فرد شیک پوش می شوید. مثلا باید نکاتی را درباره ست کردن انواع شلوار با مانتو بدانید تا تبدیل به یک فرد آراسته و خوش تیپ نزد دیگران شوید. اگر به نکات و دستورالعمل هایی که در ادامه می گوییم دقت کنید؛ نتیجه دلخواه خود را هم کسب خواهید کرد.

ست مانتو با شلوار مام استایل

یکی از شلوارهایی که باید در استایل خود از آن استفاده کنید، شلوار مام استایل است. این شلوار با وجود ظاهر گشاد و راحتی که دارد، در کمال ناباوری، شما را تبدیل به یک فرد شیک پوش می کند. البته به این شرط که مانتوی متناسب با آن را بپوشید. اگر این سوال در ذهنتان شکل گرفته که چه مانتویی به شلوار مام استایل میاد؟ ما جواب این سوال را به شما می گوییم.

1. مانتو بلند

اگر قد کوتاهی دارید، می توانید مانتو بلند را با شلوار مام استایل ست کنید. بعد از آن با یک نتیجه فوق العاده روبرو خواهید شد.

2. مانتو اسپرت

یک تیپ منحصر به فرد می خواهید؟ پس مانتو اسپرت را با مام استایل امتحان کنید. این نکته دیگری است که در رابطه با ست کردن انواع شلوار با مانتو وجود داشته و باید به آن پایبند باشید. فصل گرم تابستان، بهترین موقع برای ست کردن این مانتو و شلوار است.

3. مانتو باز

مانتوهای باز هم بهترین گزینه برای ست کردن با شلوار مام استایل هستند. با پوشیدن این مانتو و شلوار تبدیل به یک فرد خوش استایل و جذاب از نگاه دیگران شده و حس خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فرقی نمی کند طرح و رنگ این مانتو چه باشد، هر چه که باشد، به این شلوار، حسابی می آید.

4. مانتو بافت

در فصل پاییز می توانید این شلوار را با یک مانتو بافت خوشگل ست کنید. اگر شلوار مام استایل شما دارای رنگ آبی است، مانتو بافت کرم، قهوه ای و آبی با آن ست می شود. واقعا که این رنگ ها در کنار هم چه ترکیب زیبایی را شکل می دهند.

همچنین بخوانید: با مانتو بلند چه کفشی بپوشیم؟

مانتو اسپرت

ست مانتو با شلوار بگ

شلوار بگ از آن دست شلوارهای آزاد و در عین حال شیک است که همه آن را می پسندند. اما برای اینکه یک تیپ خوب داشته باشید، باید باز هم به نکات مربوط به ست کردن انواع شلوار با مانتو نگاه کرده و آنها را رعایت کنید.

1. مانتو کتی کوتاه

یکی از نکات این است که با شلوار بگ باید مانتوهای کتی 4 دکمه کوتاه را بپوشید. وقتی این دو را با هم می پوشید، خودتان متوجه می شوید که چه استایل جذابی پیدا کرده اید. اگر قد کوتاهی دارید، باز هم این دو ترکیب، برای شما مناسب به نظر می رسند.

2. مانتو کلاه دار و اسپرت

مانتوهای جلوبسته و کلاهدار از جنس جین با این شلوار به شدت به هم می آیند. البته مانتوهای جین کوتاه دکمه دار را هم می توانید با این مانتو ست کنید.

3. مانتو سفید دکمه دار

مانتوهای سفید دکمه دار که شبیه به پیراهن هستند هم با شلوار بگ ست شده و می توانید این دو لباس را در فصل های بهار و تابستان هم امتحان کنید. به شما قول می دهیم که از نتیجه این کار پشیمان نمی شوید.

همچنین بخوانید: راهنمای جامع ست کردن مانتو سفید

4. مانتو جلو باز، جلو بسته و عبایی

فرقی نمی کند که مانتو شما چه فرم و چه مدلی داشته باشد، مهم این است که این مانتو، تنگ به نظر نرسد؛ وگرنه اگر با شلوار بگ پوشیده شود، نتیجه جالبی ندارد.

چه مانتویی به شلوار بگ میاد

ست مانتو با شلوار گشاد

شلوارهای گشاد به دلیل راحتی زیادی که دارند، مورد توجه و استقبال قرار گرفته اند. این شلوارها بهترین گزینه برای فصل های پیش رو هستند.

1. مانتو جین و مانتو پارچه ای

اگر شلوار گشاد شما از نوع شلوار دامنی است که می توانید آن را با مانتو جین دکمه دار یا مانتو نخی پارچه ای جلوباز امتحان کنید. ولی قد مانتوی شما نباید زیاد بلند باشد. ضمن اینکه اگر رنگ آن روشن باشد، بهتر است.

2. مانتو کتی

یکی دیگر از نکات مهمی که در خصوص ست کردن انواع شلوار با مانتو وجود دارد؛ این است که مانتو کتی کوتاه نه تنها با شلوار بگ به خوبی ست می شود؛ بلکه با هر شلوار گشاد دیگر هم همین نتیجه را رقم می زند.

ست مانتو با شلوار مام فیت

شلوار مام فیت هم مثل شلوار مام استایل، طرفداران زیادی دارد. این شلوار دارای فاق بلند بوده و منجر به پوشانندگی شکم می شود. همین ویژگی باعث شده تا خیلی از نگاه ها سمت این شلوار معطوف شود.

1. مانتو کوتاه و نه چندان تنگ

حالا اگر می خواهید با پوشیدن این شلوار خوش تیپ به نظر برسید؛ پس باید باز هم نگاهی به لیست نکات مربوط به ست کردن انواع شلوار با مانتو بیندازید. نکته ای که در خصوص این شلوار وجود دارد؛ این است که باید مانتو کوتاه را با آن بپوشید. این مانتو می تواند مانتو کتی جین یا مانتو کتی پارچه ای باشد. اما حواستان باشد که مانتوی خیلی تنگ، انتخاب مناسبی برای شلوار مام فیت نیست.

2. مانتو بافت و جلوباز

مانتوهای بافت پاییزه، بار دیگر به کمک شما می آیند. این مانتوهای جذاب را می توانید با شلوار مام فیت زیبا ست کرده و از نتیجه حاصل از آن لذت ببرید. مانتوهایی بافتی که انتخاب می کنید، می توانند جلوباز هم باشند.

اگر هم مانتو بافت شما حالت جلوبسته دارد؛ می توانید قسمت جلویی آن را داخل شلوار کرده و از این طریق، نتیجه ظاهری بهتری را محقق کنید. نترسید، این کار، برخلاف تصور نادرست شما، تیپ شما را زشت نشان داده و در عوض، آن را تبدیل به یک تیپ خاص می سازد.

انتخاب شلوار با مانتو کتی

اگر رازهای ست کردن انواع شلوار با مانتو را بدانید، پیروز میدان مد خواهید بود. امروزه همه سعی دارند تا در دنیای مد و استایل از دیگری سبقت بگیرند. اگر شما هم این رقابت را دوست دارید، پس باید از همه رازهای خوش تیپ بودن آگاه شوید. یکی از رازها این است که با مانتو کتی، شلوار مناسبی بپوشید.

1. شلوار بوت کات

حتما تا به امروز با شلوارهای بوت کات مواجه شده اید. این شلوارها از سری مدل های جدید شلوار جین به شمار می آیند که از قسمت بالا کمی تنگ و در قسمت پایین، حالت گشادی دارند. در بخش انتهایی شلوار هم چاکی مشاهده می شود که ظاهر جذابی را به شلوار عطا کرده است. اگر این شلوار را با مانتو کتی بپوشید؛ دیگران را غرق در تماشای خود خواهید کرد.

2. شلوار پارچه ای راسته

این شلوار هم گزینه مناسبی برای مانتو کتی است. برای اینکه نتیجه بهتری حاصل شود، می توانید مانتو و شلوار را از بین رنگ های مکمل یا متضاد انتخاب کنید، آن وقت است که نتیجه نهایی حاصل از این کار، شما را هم به وجد می آورد.

3. شلوار جین اسکینی

شلوار اسکینی هم یکی دیگر از گزینه های ایده آلی است که با مانتو کتی، حسابی چفت و جور است. با پوشیدن این مانتو و شلوار، نه تنها منجر به تحسین دیگر در رابطه با خودتان می شوید؛ بلکه شما هم خودتان را بابت این انتخاب درست، تحسین خواهید کرد.

4. شلوار واید لگ، بگ و مام فیت

شلوار واید لگ، در بخش کمر تنگ بوده و از کمر به پایین، گشاد می شود. اگر این شلوار را با مانتو کتی ست کنید، نتیجه حیرت آوری را به چشم خواهید دید. در بخش های قبلی هم گفتیم که مانتو کتی با شلوارهای بگ و مام فیت به خوبی ست شده و یک نتیجه دوست داشتنی را در پی خواهد داشت.

ست شلوار با مانتو کتی

انتخاب شلوار با مانتو عروسکی

رازهای ست کردن انواع شلوار با مانتو تمام نشده و هنوز ادامه دارد. مانتوهای دیگر مثل مانتو عروسکی هم هستند که باید بدانید شلوار متناسب با آنها چیست.

1. شلوار اسکینی

شلوار اسکینی که در قسمت مچ پا کمی تنگ می شود، یک انتخاب ایده آل برای مانتو عروسکی است. اگر این مانتو و شلوار را با هم بپوشید، چشم همه را خیره به خود خیره خواهید کرد.

2. شلوار بوت کات

دوست دارید در نظر دیگران به عنوان یک فرد جذاب شناخته شوید؟ پس ست کردن شلوار بوت کات با مانتو عروسکی کوتاه را فراموش نکنید.

3. شلوار بگ و مام استایل

اگر دنبال یک استایل خیابانی به اصطلاح خفن و عالی هستید، پس، از پوشیدن مانتو عروسکی و شلوار بگ، هراسی نداشته باشید. شلوار مام استایل هم با مانتو عروسکی، دو ترکیب بی نظیرند. ولی اگر قدبلند هستید، این دو را با هم امتحان کنید.

انتخاب شلوار با مانتو مجلسی

در اینجا می خواهیم تا راز آخر ست کردن انواع شلوار با مانتو را بگوییم. مانتو مجلسی یکی دیگر از مانتوهایی است که در کمد لباس حضور داشته و برای رفتن به مجلس و مهمانی انتخاب می شود. اما برای اینکه به نتیجه خوبی مثل خوش تیپ بودن برسید؛ باید بدانید که این مانتو با چه شلواری ست می شود؟

1. شلوار پارچه ای

شلوارهای پارچه ای کلاسیک به مانتو مجلسی می آیند. فقط چون مانتو مجلسی، کار شده است؛ شلوار باید ساده باشد.

2. شلوار گشاد

شلوار گشاد تقریبا با همه مانتوها هماهنگ است. مثلا اگر همین شلوار را از جنس پارچه ای انتخاب کنید، می بینید که با مانتو مجلسی، ست می شود.

3. شلوار جین

مانتو مجلسی با شلوار جین هم مطابقت دارد. فقط اگر دوست دارید لاغرتر نشان داده شوید، مانتوی شما باید بلند باشد و شلوار هم ترجیحا از تناژهای تیره انتخاب شود.

در پایان

مزون فاریون عبایا وارد کننده مانتوهای مجلسی بلند،مانتو عبایی و مانتو عربی از کشور امارات با بهترین کیفیت در خدمت شما بانوان زیباپسند می باشد برای مراجعه  به مزون می توانید با شماره های 09023250305 – 02144044568 تماس حاصل بفرمایید.

دیدگاه ها غیرفعال است