مانتو عربی

نمایش 1–20 از 127 نتیجه

با توجه به اینکه حجاب امری ضروری در کشور عزیزمان ایران است، بانوان همواره به دنبال راهی هستند تا در عین شیک پوشی و زیبایی حجاب خود را نیز به طور کامل رعایت کنند.

این مانتوها به عنوان یکی از البسه اصلی و همچنین بسیار محبوب بین بانوان انتخاب شد و شما نیز می توانید به عنوان عضوی از این جامعه از این لباس های زیبا استفاده کنید.

این مانتو ها اغلب به دلیل بلندی تمامی موارد حجاب را رعایت می کنند و شما در انتخاب آن ها آزاد هستید.

مانتوی عربی معمولا برای مصارف خاص مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این مانتو ها به دلیل اینکه دست دوز هستند و همچنین کارشدگی های بسیار دارد اندکی گران قیمت است و همچنین قابل پوشیدن برای سایر مراسم نیست.

نوعی از مانتو عربی که میتوانید آن را برای استفاده روزانه نیز مورد استفاده قرار دهید مانتویی است که پارچه ای متفاوت با پارچه های مجلسی دارد.

مانتو عربی روزانه، مانتویی ست که اغلب رنگ های روشن دارد و نوع دوخت آن نیز با مانتو عربی مجلسی متفاوت است.

این مانتو ها اغلب با پارچه های ساده دوخته می شوند و شما میتوانید نوع و مدل آن را در انواع وب سایت هایی که آنلاین شاپ های این مانتو ها هستند ببینید.

نکات بسیار مهم در انتخاب مانتو عربی

این مانتوها اگرچه زیبا هستند و بدون شک باعث می شوند که شما نیز خاص و زیبا دیده شوید اما دقت داشته باشید که همیشه انتخاب لباسی که فرم بدن شما را زیبا نشان ندهد می تواند باعث شود که نکات منفی شما پررنگ تر دیده شوند.در انتخاب مدل مانتو عربی هیچگاه نکات زیر را فراموش نکنید.

در نگاه نخست این مانتو ها همانند یک مانتو عبایی به نظر می رسند و بلندی آن ها ممکن است که برای اغلب مردم اندکی دشوار باشد اما دقت داشته باشید که این مانتو ها نیز نوعی پوشش هستند و چه بسا که زیبایی بیشتری را نسبت به مانتوهای معمولی دارند.

در انتخاب این مانتوها نکات بسیار زیادی مد نظر هست که باید رعایت شود. شما در خرید مانتو عربی باید گزینه های بسیار زیادی را بررسی کنید که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1. قد مانتو

مانتو عربی معمولا مانتوهایی بلند هستند که شما میتوانید آن ها را در مجالس و برای استفاده روزانه مورد استفاده قرار دهید. دقت داشته باشید که این مانتو ها معمولا به دلیل بلندی برای افراد قد بلند مناسب اند اما اگر شما قد کوتاهی دارید و میخواهید از این مانتو ها استفاده کنید بهتر است که از کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

مانتو عربی نوعی مانتو است که بلندی آن از حد معمول بیشتر است، به گونه ای که اغلب اوقات این مانتو ها به صورت تک پوشیده می شوند.

2. طرح مانتو

طرح مانتوهای عربی معمولا به دلیل اینکه این مانتوها بلند دوخته می شوند دارای محدودیت هایی هست اما دقت داشته باشید که این لباس ها آستین و یقه هم دارند.

در مانتو عربی به دلیل اینکه طرح اصلی لباس تغییر نمی کند باز هم اما این قسمت ها را میتوانید با توجه به علاقه خود تغییر دهید. این لباس ها همچنین در مواردی همچون عروسی و مجالس نیز مورد استفاده قرار میگیرند.

این لباس ها به گونه ای هستند که اغلب طرحی گشاد و جلو باز دارند و به همین دلیل هم فری سایز هستند و شما میتوانید با هر سایزی از آن ها استفاده کنید.

اگر میخواهید این لباس ها را دقیقا مطابق با سایز خود سفارش دهید باید به طور حتم سایز تمامی قسمت ها را اندازه گیری کنید چرا که ممکن است سایز شما با سایز مدل متفاوت باشد.

3. رنگ مانتو

نکته ی دیگری که در انتخاب مانتو عربی باید به آن دقت کنید رنگ مانتو است. شاید تصور کنید که مانتو عربی تنها در رنگ های تیره تولید و دوخته می شود اما اینطور نیست و این لباس ها اغلب در رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شوند.

معمولا رنگ های روشن این مانتو برای مجالس خاص مورد استفاده قرار می گیرد. همان طور که گفته شد مانتوی عربی شیک و مجلسی را حتی می توانید در مراسم عقد محضری به تن کنید.

رنگ مانتو عربی تا حد زیادی به مجلس مورد نظر شما بستگی دارد، شاید شما بخواهید که این مانتو عربی را به عنوان یک لباس مجلسی مورد استفاده قرار دهید، در این صورت رنگ های تیره و یا حتی روشن مانند کرمی برای شما مناسب تر است.

اگر شما لباس خود را به گونه ای انتخاب کنید که تنها قابل پوشیدن در مجالس باشد به طور حتم رنگ و طرح آن به گونه ای خواهد بود که قابل استفاده برای یک خرید روزانه یا یک دورهمی دوستانه نخواهد بود.

در صورتی که میخواهید از این مانتوها برای یک خرید روزانه استفاده کنید در این صورت دست شما در انتخاب رنگ بازتر خواهد بود و می توانید رنگ مورد علاقه خود را نیز استفاده کنید.

4. فرم بدن

نکته ی دیگری که باید در انتخاب مانتو عربی به آن دقت کنید فرم بدن است. شاید اینطور به نظر برسد که مانتو عربی به دلیل گشادی ربطی به فرم بدن ندارد اما این تصوری غلط است و هر چقدر که شما فرم بدن خودتان را بهتر بشناسید لباس بهتری را میتوانید انتخاب کنید.

در هر صورت در انتخاب مانتو باید دقت کنید که لباسی را انتخاب کنید که نقاط مثبت شما را پررنگ تر نشان دهد و نکات منفی را کمرنگ تر کند.

اگرچه شما در هر سایز و با هر فرمی زیبا خواهید بود اما دقت داشته باشید که پررنگ کردن نقاط مثبت به زیبایی شما کمک شایانی خواهد کرد.

معمولا مانتو عربی جلو باز است و اگر هم بسته شود با دکمه و یا زیپ بسته می شود. اگر شما چاق هستید بهتر است که از مانتو عربی جلوباز استفاده کنید و حتی الامکان از پوشیدن مانتو های جلو بسته و اندامی خودداری کنید.

اگر شما قد بلندی دارید مانتو عربی یکی از بهترین انتخاب ها برای شماست چرا که قد کشیده شما را زیباتر نشان می دهد اما اگر قد کوتاهی دارید بهتر است که از مانتو عربی همراه با یک کفش پاشنه بلند استفاده کنید.

شاید تصور کنید این مانتو ها چون بلند هستند اندام شما را درشت تر نشان خواهند داد اما دقت داشته باشید که مانتو عربی معمولا با پارچه های لخت دوخته می شوند و به همین دلیل است که اندام شما را همانطور که هست نشان خواهد داد، چه بسا که رنگ های مشکی و تیره اندام شما را جمع تر نیز نشان می دهد.

خرید مانتو عربی

اینکه شما بتوانید مانتوی مورد نظر خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با کمترین زمان ممکن خریداری کنید امریست که امروزه با زیاد شدن سایتهای اینترنتی خرید مانتو عربی بسیار ساده و آسان است.

مزون فاریون عبایا توانسته است آسایش و راحتی را در خرید مانتو عربی برای شما به ارمغان بیاورد و همچنین با به روزرسانی های مداوم توانسته است که رضایت مشتریان خود را در این زمینه جلب کند.

ممکن است که شما تصور کنید سایز این لباس ها با یکدیگر متفاوت است و همانند لباس مجلسی انتخاب آن ها نیز شما را دچار مشکل می کند اما اینطور نیست. مانتو عربی معمولا یک مانتوی جلو باز و بلند است که سایز خاصی ندارد.

این مانتو ها به دلیل نوع دوختی که دارند برای تمامی سایز ها قابل استفاده است و مدل آن ها که غیرقابل تغییر است.اما دقت داشته باشید که این باعث میشود تا شما لباسی را انتخاب کنید که چندین سایز برای شم گشاد است بلکه باید لباس انتخابی شما از هر نظر برای شما مناسب باشد.

همانطور که می دانید امروزه علاوه بر فروشگاه های بزرگی که اقدام به فروش مانتو و انواع لباس در مدل های مختلف دارند، آنلاین شاپ های مختلفی نیز برای خرید مانتوها اقدام به کار کرده اند.

شاید تصور کنید که این کاری عبث و بیهوده است چرا که چیزی مانند لباس را باید با پرو قبلی خریداری نمود اما این قضیه زمانی که صحبت به آنلاین شاپ های معروف و معتبر می رسد کاملا متفاوت است.

امروزه مانتو به دلیل فراوانی و همچنین اینکه پوشش عمده در کشور عزیزمان ایران محسوب می شود، در طرح ها و رنگ های متنوعی به بازار عرضه می شود.

پوشش اسلامی و آن هم از نوع ایرانی چیزیست که بانوان شیک پوش ایرانی را شهره جهان ساخته است.

اگرچه از دیرباز تا کنون زنان عزیز سرزمینمان به خاص بودن و شیک پوشی شهره بوده اند اما امروزه و با پیشرفت روزافزون صنعت مد و زیبایی این شهرت دو چندان شده است.

استفاده مانتو عربی در مراسم ها

این مانتوهای بلند به دلیل دوخت و مدل خاصی که دارند قابل استفاده در تمامی مراسم هستند به ویژه مجلسی که مختلط هستند و نیاز است تا شما با حجاب کامل در آن حضور یابید.

حتی شما به عنوان یک عروس برای مراسم عقد محضری خود می توانید از این مانتو های بلند استفاده کنید، به شرطی که رنگ آن را به درستی انتخاب کنید.این مانتو ها به دلیل اینکه بسیار متنوع هستند اغلب برای هر مراسمی قابل استفاده هستند.

برخی از این مانتو ها نیز سنگ دوزی شده هستند و با دست کار شده اند که در این صورت علاوه بر افزایش قیمت، سنگینی و زیبایی خیره کننده آن ها باعث می شود که تنها قابل پوشیدن در مجالس باشند.

قیمت مانتو عربی

قیمت مانتو عربی بسته به موارد بسیار زیادی بسیار متفاوت است و شما میتوانید انواع مختلفی از آن ها را پیدا کنید که با قیمت های مختلفی به بازار عرضه می شوند. این مانتو ها اغلب به دلایل مختلف قیمت های مختلفی دارند که این دلایل به شرح زیر است:

1. قیمت بر اساس پارچه

مانتو عربی معمولا به دلیلی اینکه بلند دوخته می شود پارچه زیادی را نیز نیاز دارد. اگر شما هم جز آن دسته کسانی هستید که به این مانتوها علاقه مند هستید جالب است بدانید که معمولا این مانتو ها اندکی گران تر از سایرین هستند و آن هم به همین دلیل است. علاوه بر این مانتو عربی در مجالس نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

  • مانتو عربی معمولا به رنگ سیاه است.
  • پارچه این مانتوها اغلب از نوع مرغوب است.
  • این مانتو برای استفاده روزانه است.

2. قیمت بر اساس دست دوز بودن

نکته ی دیگری که در خرید مانتو عربی مهم است این است که آیا این مانتوها کار شده و دست دوز هستند یا خیر.

مانتو عربی معمولا دوخت آماده دارد اما تزیینات روی لباس دست دوز هستند.

همانطور که میدانید دست دوز بودن یکی از عواملی است که بر قیمت مانتو عربی تاثیر می گذارد، در نهایت هر آنچه که هنر دست باشد به طور قطع قیمت بیشتری نیز خواهد داشت.

مانتو عربی از کجا بخرم؟

مزون فاریون عبایا یکی از نخستین ها در فروش مانتو عربی تا کنون بوده است.شما می توانید از مدلهای جدید مانتو عربی مجلسی و مانتو عربی ساده در مزون فاریون عبایا دیدن نمایید.

فاریون عبایا با انواع پارچه های مرغوب و زیبای بازار از جمله حریر های ناب ، مانتو های عربی را در طرح ها و رنگ های مختلف به شما عزیزان عرضه می کند. با انتخاب مانتو عربی همیشه خوش پوش و زیبا باشد و در تمامی مجالس همچون نگینی بدرخشید.

برای خرید و یا دیدن محصولات مزون فاریون عبایا لطفا از طریق شماره ۰۹۰۲۳۲۵۰۳۰۵ با ما در تماس باشید.